پوریا کانتین بین الملل

مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای انواع کانکس

پوریا کانتین بین الملل

مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای انواع کانکس

مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای پروژه مجتمع های پیش ساخته اداری، مسکونی، ویلایی و ساخت انواع مصنوعات فلزی کانکس، کیوسک نگهبانی، کانتینرهای ثابت و سیار، کاراوانهای چرخدار، شلترهای مخابراتی و نظامی، یخچال صنعتی و سردخانه ثابت و سیار، کابین سرویسهای بهداشتی، آشپزخانه های صحرایی و ساندویچ پانل دیواری و سقفی در ایران و خاورمیانه

طبقه بندی موضوعی

کانکس های ویلایی چه کاربردهایی دارند؟

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۸ ب.ظ

علاوه بر قیمت کانکس ویلایی، یکی از مهم ترین سوالاتی که اغلب در ذهن افراد به وجود می آید، کاربرد این قبیل از کانکس ها می باشد. بیایید قبل از اینکه به سراغ قیمت بروید کمی در این رابطه صحبت کنیم.

کانکس ها شرایطی را فراهم می آورد که افراد فارغ از خرید مصالح سنگین و سپری کردن مراحل طولانی مدت نصب آن، به مکانی قابل استفاده دست پیدا کنند. از طرفی انعطاف پذیری این سازه ها و قابل حمل بودن آنها مزید بر علت بوده تا در مقابل بسیاری از بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و شرایط سخت آب و هوایی کارآیی قابل قبولی از خود نشان دهند.
چه بسا که در بسیاری از موارد از این کانکس های از پیش ساخته شده در راستای راه اندازی رستوران، نمازخانه و حتی فروشگاه های بسیار شیک با دکوراسیونی خلاقانه استفاده می شود. همچنین آنها از قابلیت مونتاژ و دمونتاژ نیز برای بهره برداری مجدد برخوردار می باشند.

این کانکس ها این روزها به عنوان یک فضای اضافی در نزدیکی ساختمان نیز مورد استفاده قرار میگیرند. مطمئنا کانکس های مرتبط با حراست و نگهبانی را دیده اید.

استفاده از کانکس های ویلایی چه مزایایی دارد؟

از مهم ترین مزایای استفاده از کانکس ویلایی، مقرون به صرفه بودن، و کوتاه بودن زمان ساخت آن است. هیچ نیازی نیست برای ساخت این کانکس ها به سراغ عملیات سخت بنایی بروید. شما قادر خواهید بود آنها را در مدت زمانی کوتاه در هر جایی که تمایل دارید نصب کنید. همین امر باعث شده تا از آن به عنوان یک گزینه مناسب جهت اجرای طرح های موقت و حتی بلند مدت تجاری و مسکونی یاد کنند.

بارها به این مسئله اشاره کردیم کانکس های ویلایی قابل حمل می باشند. به همین دلیل است که از آنها به وفور در پروژه های عمرانی استفاده می شود. چه بسا که کارآیی آنها پس از اتمام پروژه نیز خاتمه نمی یابد. بلکه امکان جابجایی آنها به مکانی دیگر و در پروژه عمرانی دیگر یا حتی فروش شان وجود دارد.

این نوع از سازه ها از مقاومت بالایی در برابر زلزله و آتش سوزی و طوفان برخوردارند و امکان ساخت سفارشی آنها با قابلیت ضد آب بودن، و مقاوم در برار برف نیز وجود دارد. در صورتی که با کارشناسان پوریا کانتین ارتباط برقرار کنید آنها میتوانند اطلاعات دقیقی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی