پوریا کانتین بین الملل

مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای انواع کانکس

پوریا کانتین بین الملل

مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای انواع کانکس

مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای پروژه مجتمع های پیش ساخته اداری، مسکونی، ویلایی و ساخت انواع مصنوعات فلزی کانکس، کیوسک نگهبانی، کانتینرهای ثابت و سیار، کاراوانهای چرخدار، شلترهای مخابراتی و نظامی، یخچال صنعتی و سردخانه ثابت و سیار، کابین سرویسهای بهداشتی، آشپزخانه های صحرایی و ساندویچ پانل دیواری و سقفی در ایران و خاورمیانه

طبقه بندی موضوعی

معرفی کانکس ویژه تست کرونا

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ب.ظ

ویروس کرونا باعث بروز تغییرات زیادی در سبک زندگی همه ما شده است و این تغییرات نیازهایی جدید و در نتیجه استفاده از محصولاتی جدیدی را به دنبال خود داشته است. یکی از این محصولات نوظهور کانکس تست کرونا است که نیاز به آن، در شرایط بحرانی این روزها بیشتر احساس می شود. با توجه به قدرت انتشار بالای این ویروس و ثابت شدن خطرناک بودن آن برای همه، این کانکس‌ ها باید به گونه‌ای باشد که بتوانند محیط امنی را برای مراجعه کنندگان جهت انجام تست کرونا و همچنین افرادی که در این کانکس ‌ها مشغول گرفتن تست هستند، فراهم کنند. با ما همراه باشید تا در خصوص کانکس تست کرونا، ساختار، ابعاد و طراحی آن صحبت کنیم تا بتوانید با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

 

کانکس ویژه پوریا کانتین

 

ویژگی‌ های کانکس تست کرونا

با توجه به دانستنی‌ های اساسی در مورد ویروس کرونا مانند نحوه انتشار، راه‌ های مقابله و سایر ویژگی‌ های آن، خصوصیات اصلی یک کانکس مناسب برای انجام آزمایشات مربوط به این بیماری مشخص میشود. قبل از اینکه در مورد جزئیات این کانکس ها صحبت کنیم، بهتر است که چند مورد از کاربردهای معمول این محصولات را با شما بررسی کنیم تا با کارایی آنها بیشتر آشنا شوید.

● در بسیاری از مناطق محروم که فقط یک مرکز بهداشتی وجود دارد، استفاده از کانکس تست کرونا بسیار مفید است. چرا که می‌ توان افراد نیازمند تست کرونا را از سایر افراد که دارای مشکلات دیگری هستند، جدا نمود. به این ترتیب افراد بیمار وارد درمانگاه یا ساختمان مربوط به خدمات درمانی نخواهد شد و می‌توان روند جداسازی افراد بیمار از افراد سالم را راحت تر انجام داد.

● قابل حمل بودن برخی از این کانکس‌ ها اجازه می‌ دهد که آن‌ها را تا محل مورد نظر حمل کنید و تست‌ ها را در مسیر روستاها و سایر مناطق محروم انجام دهید. از آنجایی که بیشتر مناطق محروم از امکانات درمانی و بهداشتی مناسب، روستا های غیر متمرکز یا متمرکز دور از شهر هستند، این روش اجازه می دهد که بتوان مراحل مربوط به انجام تست در این بخش‌ ها را بهتر انجام داد.

● در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است (مانند ورودی کارخانه‌ های بزرگ، شرکت‌ هایی که تعداد پرسنل بالایی دارند و…) این کانکس‌ ها می‌ تواند گزینه‌ های بسیار خوبی باشد. چرا که به کارکنان شما اجازه می دهند قبل از ورود به محل کار از سلامت خود با خبر شوند و در صورتی که به کرونا مبتلا شده‌ اند، از رفتن به محل کار جلوگیری کرده و اقدامات لازم را برای درمان این بیماری انجام دهند.
● در بیمارستان‌ ها انجام تست کرونا بسیار پرخطر خواهد بود، چرا که در آن فضای بسته و پرجمعیت، فقط یک فرد مبتلا کافی است که بقیه را نیز به این بیماری مبتلا کند. به همین منظور یکی از بهترین موراد استفاده از کانکس آزمایش تست کرونا، در محوطه بیرون از بیمارستان‌ها است. چرا که به این صورت افراد سالمی که قصد انجام تست دارند مجبور نیستند با وارد شدن به محیطی شلوغ سلامتی خود را به خطر بیندازند و از سوی دیگر از ورود افراد بیمار به مکانی که جمعیت زیادی وجود دارد جلوگیری میشود.

 

 

کانکس پوریا کانتین بین الملل

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی