پوریا کانتین بین الملل

مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای انواع کانکس

پوریا کانتین بین الملل

مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای انواع کانکس

مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای پروژه مجتمع های پیش ساخته اداری، مسکونی، ویلایی و ساخت انواع مصنوعات فلزی کانکس، کیوسک نگهبانی، کانتینرهای ثابت و سیار، کاراوانهای چرخدار، شلترهای مخابراتی و نظامی، یخچال صنعتی و سردخانه ثابت و سیار، کابین سرویسهای بهداشتی، آشپزخانه های صحرایی و ساندویچ پانل دیواری و سقفی در ایران و خاورمیانه

طبقه بندی موضوعی

نکات مهم در زمان حمل و نقل کانکس

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۳ ب.ظ

نکاتی که در ادامه با شما در میان می‌ گذاریم، کمک می کنند تا نحوه صحیح بارگیری کانکس توسط جرثقیل و تریلر را اجرا کنید و محصولات مورد نظر خود را به صورت ایمن به مقصد برسانید.
● برای بستن بخش‌ هایی که با بدنه کانکس در ارتباط است از تسمه‌ های پارچه‌ ای استفاده کنید تا بدنه این محصولات آسیب نبیند.
● سعی کنید مسیری را انتخاب کنید که پستی و بلندی کمتری داشته باشد تا روند حمل این محصولات مطمئن‌ تر شوید.
● گره‌ هایی که با استفاده از طناب‌ های مختلف زده می‌ شوند، باید محکم و اصولی باشند. در غیر این صورت طناب‌ ها در زمان حمل بار باز خواهند شد و به کانکس آسیب می‌ رسد. نوع گره نیز موضوع بسیار مهمی است که رانندگان باید به آن توجه ویژه‌ ای داشته باشند.
● معمولا راننده باید در زمان حمل کانکس بعد از هر 80 کیلومتر وضعیت بار را مورد بررسی قرار دهد، به خصوص در شرایطی که در زمان رانندگی تغییر مسیر یا ترمزهای ناگهانی داشته باشد. همچنین در زمان رانندگی بهتر است که به بالانس بودن بار توجه و وضعیت آن به صورت مداوم بررسی شود.
● در زمان تخلیه بار باید دقت زیادی به خرج داده شود، در غیر این صورت در این مرحله تمامی زحمات شما به هدر خواهد رفت.
● در صورت بروز هرگونه در زمان رانندگی، ماشین باید به صورت کامل توقف کند و با گروه‌ های امداد رسان جاده‌ ای هماهنگی‌ های لازم را به عمل بیاورد. چرا که ممکن است در این شرایط بار در حالتی قرار گیرد که نیاز به بررسی مجدد داشته باشد یا مجبور شوید آن را روی وسیله نقلیه دیگری انتقال دهید.

 

نکات مهم در زمان حمل و نقل کانکس

 

کانکس پوریا کانتین بین الملل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی