پوریا کانتین بین الملل

مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای انواع کانکس

پوریا کانتین بین الملل

مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای انواع کانکس

مشاوره ، طراحی ، تولید و اجرای پروژه مجتمع های پیش ساخته اداری، مسکونی، ویلایی و ساخت انواع مصنوعات فلزی کانکس، کیوسک نگهبانی، کانتینرهای ثابت و سیار، کاراوانهای چرخدار، شلترهای مخابراتی و نظامی، یخچال صنعتی و سردخانه ثابت و سیار، کابین سرویسهای بهداشتی، آشپزخانه های صحرایی و ساندویچ پانل دیواری و سقفی در ایران و خاورمیانه

طبقه بندی موضوعی

کانکس اداری

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ب.ظ

یکی از انواع کانکس های تولیدی پوریا کانتین بین الملل، کانکس اداری می باشد، کانکس اداری در حقیقیت یکی از پرکاربردترین محصولات در صنعت کانکس، کانتینر و خانه های پیش ساخته کشور می باشد.

 کانکس های اداری معمولا در ابعادی تولید می گردند که خریدار بتواند در آن به تعداد مورد نیازش میزکار و صندلی و کمد و سایر تجهیزات اداری مورد نیازش را قرار دهد.

هر کدام می تواند مجموعه ای از یک یا چند اتاق به عرض ۲٫۵ یا ۳ متر و طول ۴، ۶ و ۱۲ متر که گنجایش لوازم اداری مربوطه را داشته باشد.

نکته قابل توجه آن است که یک کانکس اداری می تواند علاوه بر اتاق های کارمندان یک فضای بزرگ نیز جهت سالن کنفرانس و اتاق مدیریت داشته باشد و نکته جالب تر این است که جهت سرویس های بهداشتی وآبدارخانه نیز می توان در کنار این فضاهای اداری قرار داد.

این کانکس ها می تواند بصورت مجتمع های اداری نیز تولید گردد به این معنا که هر مجتمع می تواند دارای تعداد بیش از ۵ اتاق اداری باشد که در این صورت ابعاد هر مجتمع اداری بیش از ۴۴ متر مربع بوده و در کارخانجات پوریا کانتین بین الملل بصورت قطعات تولید شده و سپس در محل پروژه با یکدیگر مونتاژ شده و بصورت یکپارچه می گردد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۷
پوریا کانتین

کانکس

کانکس اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی